Başlangıç > Genel > Ey google ! Ben İnsan değil miyim?

Ey google ! Ben İnsan değil miyim?


Bugün google arama motoru ile arama denemesi gerçekleştirdiğimde aşağıdakine benzer bir ekran ile karşılaştım:

google_robot_control

Google efendi bulunduğum konumdaki çok kullanıcı sayesinde benim insan olup olmadığımı merak buyurmuş.

Kendisine cevap vermeyeceğim zira insanlar istediği gibi arama yapabilmeli ister robotlu ister robotsuz…

Artık google yerine duckduckgo.com da aramalarıma devam ediyorum.

 

Kategoriler:Genel
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Görüşlerinizi belirtin

