Anasayfa > Lazarus > Türkçe Lazarus Kullanım Kılavuzu

Türkçe Lazarus Kullanım Kılavuzu


Türkçe Lazarus Kullanım Kılavuzu ile ilgili bir çalışma başlattım.

Ancak bu site içerisinde sunamıyorum bunun için sourceforge.net adresindeki web alanından faydalanıyorum.

Adresi şöyle:

http://mehmetulukaya.users.sourceforge.net/

Ayrıca sağ menüden de ulaşabilirsiniz.

Çalışma tamamen bittiğinde chm olarak da kullanılabilir olacak.

Kategoriler:Lazarus
  1. Nisan 28, 2013, 8:33 pm

    Öncelikle çalışmalarınız için sizi tebrik ederim ve bilgi, deneyim ve çalışmalarınızı paylaşmak adına sizi facebook grubumuza davet etmek isterim. https://www.facebook.com/groups/lazarus.turkiye/

    Kişisel mail adresinizi bulamadığım için bu şekilde davet ettim. İsterseniz yorumu okuduktan sonra kaldırabilirsiniz.

    • mehmetulukaya
      Nisan 28, 2013, 9:34 pm

      Her zaman facebooka bağlanamıyorum ancak ziyaret edeceğim.

      İyi çalışmalar

  2. Alper
    Mart 2, 2014, 10:42 pm

    Hocam ne oldu chm bitmedimi?

    • mehmetulukaya
      Mart 3, 2014, 8:02 am

      Vakit olsa , bitirelim inşâllah…

  1. No trackbacks yet.

Görüşlerinizi belirtin

