Anasayfa > ezberim, Lazarus > Kelime EzberIM 1.4d – basic english turkish words and sentences

Kelime EzberIM 1.4d – basic english turkish words and sentences


Kelime EzberIM’e yeni veri tabanı kazandırmak için en temel ingilizce kelimelerin ve cümlelerin bir arada olduğu sayfa avına çıktım.

İnternette yayınlanan bir veri tabanını kendi sistemime adapte ettim.

Darısı diğer paketlere…

Örnek göster seçeneği tıklandığında tray icon alanında otomatik olarak önce kelime , örnek kullanımı ve Türkçe karşılığını görebilirsiniz.

Yeni bir yazıda buluşmak dileği ile…

Kategoriler:ezberim, Lazarus
  1. Anonim
    Ocak 23, 2012, 10:57 am

    Merhaba ,
    Öncelikle lazarus ile ilgili birşeyler ararken sizi buldum . Yıllar önce aynı mantıkta bir şeyler yazmıştım , daha sonra o programı bir türlü geliştiremedim filan . Burada sizin de yazdığınızı görünce çok mutlu oldum . Başarılar .

  2. Nisan 22, 2012, 3:45 pm

    çokgüzel

    • mehmetulukaya
      Nisan 22, 2012, 6:15 pm

      teşekkürler çalışmalarınızda başarılar

  1. No trackbacks yet.

Görüşlerinizi belirtin

